Την Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2026, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 6ου Δημοτικού Σχολείου Άργους πραγματοποίησε την καθιερωμένη κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας, προσφέροντας τις ευχές του στους μαθητές και τις μαθήτριες, καθώς και στους εκπαιδευτικούς του σχολείου.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, στους μαθητές και τις μαθήτριες που βρήκαν το φλουρί προσφέρθηκε διπλή πρόσκληση για τον κινηματογράφο «CINE VALIA», ενώ στους εκπαιδευτικούς που πέτυχαν το φλουρί δόθηκε ένα μπουκάλι κρασί ως ένδειξη εκτίμησης και ευχαριστίας.
Η δράση πραγματοποιήθηκε σε ευχάριστο και ζεστό κλίμα, ενισχύοντας το πνεύμα συνεργασίας και τη θετική σχολική καθημερινότητα.